20.08.2010
20 років групі компаній

20 років групі компаній "РЕНОМЕ"

Автономність бізнесів, професіоналізм працівників, командний дух і високі планки на перспективу  це те, з чим РЕНОМЕ зустріла свій 20-річний ювілей. Амбітність, впевненість у завтрашньому дні і соціальна відповідальність  це те, що й надалі буде незмінним у її роботі. У цьому переконана генеральний директор компанії Надія ГЛАДКЕВИЧ.

Усі п'ять товариств компанії прийшли до ювілею в сильному стані і це — заслуга колективу, який згуртувала криза. Люди стали трудитись з більшою віддачею, адже розуміють, що успіх бізнесу залежить від кожного. Саме тому коефіцієнт корисної дії кожного працівника збільшився.

— Звісно, замовлень меншає, обсяги виробництва нижчі, але в компанії немає скорочень, — розповідає Надія Гладкевич. — Робочі місця збережені і більше того, триває процес поповнення наших рядів кваліфікованими працівниками. Тому служба персоналу працює в інтенсивному режимі, підсилюючи кадровий потенціал. Соціальна політика підприємства направлена на збереження кадрового складу підприємства, розвиток дружніх взаємовідносин в колективі, розуміння спільності цілей та постійний особистісний розвиток кожного.

Ще одна запорука успішності, за словами директора, — пріоритетна орієнтація на якість продукції та послуг. Усі товариства групи компаній, без винятку, працюють з дотриманням візії: “Ми працюємо з кращими, щоб бути найкращими”. Усі товариства в своїй діяльності орієнтовані на якість. При цьому вони працюють автономно як бренди на теренах області, в Україні і за її межами, і навіть конкурують зі світовими лідерами. Так компанія WINCOR NIXDORF у багатьох проектах визначає “РЕНОМЕ-СМАРТ” як конкурента. Це приємно і почесно. Окремі програмні продукти — Томас і система моніторингу банкоматів — здобули найвищі оцінки не тільки клієнтів-банків, а й західних партнерів і конкурентів. Після інсталяції в Росії “СМАРТ” здійснює і пілотні проекти в інших країнах. Одна з останніх відзнак товариства — визнання у всеукраїнському рейтингу “Професійна премія у галузі банківських технологій, обладнання та послуг” за версією журналу “Банкиръ” за кращі системи відеоспостереження для банків, банкомати та Сash-in банкомати.

Товариство у березні пройшло сертифікацію за ISO 9001:2008, яку робила голландська компанія. Загалом “РЕНОМЕ-СМАРТ” у 2009 році спрацювало краще, ніж у 2008-му, зумівши переорієнтуватись. І це гарний результат при умовах зменшення продажів банківської техніки в 10 разів. Товариство збільшує свої обсяги за рахунок виходу на нові ринки зі своїм програмним забезпеченням. А саме на ринок Росії.

В умовах спаду будівельного ринку хороший поступ продемонстрував “РЕНОМЕ-ЄВРОБУД”. Маючи довіру клієнтів, товариство веде переговори з компаніями-інвесторами, які обирають партнерів за відгуками, діловою репутацією. А імідж товариства міцніє з кожним днем, особливо в житловому будівництві. Нині, коли в умовах кризи люди втрачають роботу, не мають впевненості в завтрашньому дні, більше виважують ризики, квартири в новобудові таки продаються. Це заслуга і ріелторської структури товариства, і його стабільної роботи згідно із задекларованими планами. Так, уже підписаний акт прийому в експлуатацію 4-6 секції новобудови.

— Компанія у співпраці з керівництвом міста працює над проектом багатоповерхового паркінгу, — подовжує директор. — Адже всі розуміють, що авто сьогодні — це вже не розкіш, а звичний атрибут мобільності. Щоб звільнити двори від машин і облаштувати їх клумбами, дитячими майданчиками, ми і розробили такий проект. Він дасть змогу господарям бути спокійними за збереження своїх транспортних засобів. Проект запускатиметься в наступному році.

У будівельному кластері, де суттєво зменшилась кількість замовлень, працює і “РЕНОМЕ-ПАРТНЕР”. Однак компанію підсилили кваліфікованими спеціалістами, а її нинішній керівний склад завоював довіру колективу. Його здорову агресивність, наполегливість відзначають і партнери з REHAU і WINKHAUS. А ще компанія завойовує довіру на київському ринку, де зазвичай дуже висока конкуренція. Товариство отримало великий проект і, успішно його реалізувавши, має наступні замовлення. А отже — закріплює свої ринкові позиції.

— Нині у центрі міста у зв’язку зі спорудженням підземки, склалася некомфортна ситуація для клієнтів “РЕНОМЕ-КОМФОРТ”. Але ті, хто звик до їхньої якості і сервісу, таки доходять у фотоцентр будівельними лабіринтами. Наша серцевинка у центрі міста теж працює успішно, привітно зустрічаючи кожного клієнта, — констатує співрозмовниця.
Реструктуризація пройшла і на “РІВНЕРИБГОСПі”. Частину бізнесу на Поліссі продали у зв'язку з традиційним браконьєрством, яке забирало 70 відсотків доходів. Небезпека для працівників і непродуктивність спонукали відмовитися від нього і зосередитися на Рівненському регіоні.

Планомірно продовжується і розвиток проекту цегельного заводу на Острожчині. Нині маємо попередню згоду кількох банків і обираємо той, хто запропонує кращі умови, — пояснює Надія Гладкевич. — До кінця року стартуватимемо з підписання контрактів з іноземними постачальниками обладнання і з тими, хто на місці виконуватиме роботи.
Гарну оцінку дає співрозмовниця й управляючій компанії. Саме у кризу почався процес самоперебудови, переходу на нову систему 1С-Підприємство, версія 8. За словами директора, це серйозна ERP-система, яка допоможе зробити бізнес більше оперативно керованим, бачити в будь-якому розрізі. Зазвичай процес впровадження такої системи триває два-три роки. На “РЕНОМЕ” ж він реалізується трохи більше, ніж за рік. Усі спеціалісти управляючої компанії працюють сумлінно: фінансова служба, юридична.

Директор згадує: на початку кризи було поставлено завдання зберегти колектив — опору бізнесу. І це завдання було виконано. Заради цього бралися навіть проекти з нульовою рентабельністю. Жодного разу в компанії не було затримок із виплатами зарплати, а також регулярно виплачуються відпускні. Більше того, розпочалась робота з громадською організацією “Лікарняна каса Рівненської області”, аби підсилити соціальний захист працівників “РЕНОМЕ”. Окрім виділення матеріальних допомог у скрутних сімейних обставинах працівників, керівництво компанії з допомогою членства у лікарняній касі прагне створити додаткову систему лояльності для кращих працівників, ветеранів колективу. Згодом поширити цей соціальний проект і на всіх працюючих.

Цьогорічне святкування ювілею, так би мовити, в родинному колі, але з постійними, багаторічними партнерами.

— Їх присутність — це ознака стабільності. 20-літній рубіж — це ще не гарантія того, що фірма буде назавжди. Однак я впевнена, що з таким колективом “РЕНОМЕ“ буде назавжди! — резюмує Надія Гладкевич.


Анатолій Кричильський: “Аналізуючи минуле, живемо майбутнім”

Створений з нуля фундамент виріс до потужного бізнесу. Сьогодні він працює і розвивається, маючи чітко сформовану мету і стратегію її досягнення. Тому наступні роки обов'язково принесуть компанії нові досягнення — переконаний голова наглядової ради ЗАТ “РЕНОМЕ” Анатолій КРИЧИЛЬСЬКИЙ.

Сформувати команду однодумців — це лише початок, набагато складніше зберегти її.
Адже є чимало прикладів появи яскравих колективів і їх швидкого розпаду. За 20 років роботи компанії “РЕНОМЕ” команда з розумними, але різними людьми так і залишилась командою, але стала успішною і сильнішою.
— Основою цього була стабільність, адже якщо її немає — команда розпадається, — констатує Анатолій Кричильський. — А ще важливо вміти інколи наступити на горло власній пісні — пожертвувати власними інтересами. Бо ж часто люди бувають задоволені власним розумом і незадоволені своїм положенням у суспільстві. Нашій команді завжди була притаманна єдність і згуртованість. У нас практично не було серйозних конфліктів, завжди вдавалось врегульовувати проблемні питання — толерантно і логічно. Була сформульована амбіційна мета, до якої йшла кожна людина і колектив у цілому. А для її досягнення розроблена стратегія і тактика.
Співрозмовник зазначає, що на початку становлення у багатьох аспектах доводилось діяти інтуїтивно — такий тоді був час. Але інтуїція лише в поєднанні з загальнолюдськими цінностями — важкою працею без вихідних і відпусток, повагою і чесністю до партнерів — дала результат. Та й сама назва компанії — “РЕНОМЕ” — спонукала створювати і зміцнювати її імідж. Для цього й донині працівники компанії постійно вчаться, відвідуючи різноманітні тренінги як засіб активізації і руху вперед.
— Потрібно жити майбутнім: не концентруватись на минулому, робити з нього висновки, але всю увагу майбутньому, — переконаний голова наглядової ради. — Людина гасне, якщо не планує завтрашній день, не вибудовує власних перспектив. Ось із такими засадами і виросла потужна компанія, якій наступні роки принесуть нові звершення, позитивні враження і успіхи.